אודותינו

אודותינו משרד קושנר רואה חשבון

כללי

משרד קושנר רואה חשבון הוקם בשנת 2009 ע"י רואה חשבון פיטר קושנר עם ניסיון בתחום הכספים ודיני עבודה משנת 2004.
עיקרי פעילות המשרד מתמקדים בשרותי ראיית חשבון, ניהול כספים ודיני עבודה. לאורך השנים פותחו במשרד מערכות אקסל חכמות בתחום חישוב הפרשי שכר וניהול כספים. מערכות אקסל אלו בשילוב עם שיטות עבודה ייחודיות, מאפשרות למשרדנו להעניק ללקוחותינו שירותים ברמות דיוק גבוהות ביותר.

פיטר רואה חשבון

מנהל המשרד – רואה חשבון קושנר פיטר

רואה חשבון קושנר פיטר, בעל תוארB.A. בכלכלה ומנהל עסקים אותם סיים בהצטיינות. בעל תעודת בודק שכר מוסמך ותעודת חשבונאי בכיר. לאחר סיום לימודי כלכלה ומנהל עסקים המשיך את לימודיו לרישיון רואה חשבון באוניברסיטת בר אילן. נשוי +2 ומתגורר ברמת גן.
משנת 2004 החל את עבודתו המקצועית במשרד רואה חשבון. לאורך השנים צבר ניסיון רב בין היתר בעבודה

שרותים ייחודיים במשרד

המשרד מספק שירותים ייחודיים כגון "דו"ח הפרשי שכר לעובד" ו-"דו"ח כספי ניהולי למנהל החברה". איכות השרות בשירותים ייחודיים אלו פותחה לאורך שנים ומעניקה יתרונות עצומים ללקוחותינו.
על בסיס ניסיון רב השנים, שיטות עבודה ייחודיות ומערכות אקסל חכמות , משרדנו מספק שירותים תוך מתן דגש מיוחד על עמידה בזמנים.

משימה, חזון וערכים

  • עמידה על עקרונות היושר, הגינות ומצוינות, בדגש מיוחד על מיצוי מלא של הפוטנציאל הכספי והעסקי של לקוחותינו.
  • עמידה באיכות הגבוהה ביותר של השירותים אותם משרדנו מספק.
  • עמידה נוקשה בזמנים לשביעות רצון לקוחותינו.
  • עדכוני חקיקה ורגולציה תמידיים בזמן אמת ושמירה על רמה מקצועית הגבוהה ביותר.
  • עדכונים שוטפים על התקדמות העבודה ללקוחותינו ומענה מהיר ואפקטיבי לכל בקשה ושאלה מהלקוח.
  • אדיבות ויחס אישי לכל לקוח.

 


 

кнопка вверх